Thursday 27 March 2014

紅唇gel甲

每隔三個禮拜我就要整一次gel甲,每次整完都會不停睇下D指甲,跟住心情都會愉快起黎。今次整呢款係日本雜誌Fudge入面搵到既,不過雜誌入面的係短方型,整落我度就變左尖喇。其實我比較鍾意暖色系既顏色,而呢個紅色十分HOT,好靚!! 以前細個唔明點解阿媽鍾意紅色,家下年紀開始大,亦越來越鍾意紅色,紅唇呀紅指甲呀。步入中年了嗎? 我反而覺得係由女仔變成女人了。




順便share埋上一次整既白色指甲啦。今季白色指甲大熱,所以開始回暖我就想整全白,但怕太單調,所以整左都係今季好興既半月型 (Moon Nails)。白色指甲都幾好丫,易襯衫,睇落乾淨又唔會嚇襯D男仔,唔錯唔錯。

 
有興趣可以去 #my pretty nails 睇睇我呢幾年整過既甲款。
-多謝收看-



Follow me
  Blog   ♥   Facebook Page   ♥   Instagram