Tuesday 22 July 2014

韓妝入貨點 - JoShin中環店

早前去左JoShin中環分店開幕派對。今次係我第一次去佢地既舖,原來中環已經係佢地第五間分店,主打賣韓國化妝品護膚品。大部份我地識既牌子既hot items都有,可以一次過睇晒,價錢同韓國門市同步,所以比較平。





開幕當日




以下係佢地旗下有賣既韓國品牌。





 
大家都好努力試用唔同既products。


 
我最喜愛,亦佔左店鋪好大地方既3 Concept Eyes。D化妝品都幾齊!








指甲油都有好多。





好eye catching既Beauty People白雪公主眼線筆及唇筆,忍唔住買了。





另外仲有好多牌子同products,其實我都唔係全部識晒。













老闆Henry,原來亦係我好朋友既朋友。




我手上拎住既紙袋入面就有呢D products,又可以慢慢試用喇。





由於我呢半年已經去坐韓國兩次,要買的都已經買左(好多),而且仲有大量化妝品未開未用,所以都冇乜點買野。不過睇中坐呢盒Beauty People眼線筆,純粹因為個盒靚而買。眼線筆顏色有D似我之前買既Clio mini gel liner pencil,都幾靚,同埋好防水。








好鍾意個盒








唔錯唔錯,D色好實好防水好靚!





以後想買韓國化妝品唔駛飛韓國啦。大家有興趣可以去佢地門市逛逛!


Joshin 韓國化妝品專門店
Joshin
 International Limited


旺角總旗艦店:旺角西洋菜街51號友誠商業中心12字樓1203室                            12pm-10:30pm
旺角分店:旺角彌敦道688號旺角中心1樓F69B舖(港鐵旺角站B2出口)           1:30pm-11pm
元朗分店:元朗教育路15-19號嘉廣場1樓1075舖(輕鐵康樂路站附近)        12:30pm-10pm
中環分店:中環德輔道中40-42號通明大廈3樓302室 星期一-星期六                   11:00am-8:30pm
澳門分店:澳門白馬行4號信達城1樓H-I舖                                                               1pm-10pm
 



 
Follow me
  Blog   ♥   Facebook Page   ♥   Instagram

No comments:

Post a Comment