Sunday 28 September 2014

NARS Audacious Lipstick Review

上個禮拜出席左Nars嘅二十週年Party﹐有新唇膏發佈會同可以試用佢地新出嘅唇膏。因為我有搽唇膏去,所以無即場試用。 不過當晚送既贈品裏面就有一支唇筆同唇膏,另外玩完遊戲亦收一支眼線筆﹐等我先講下用後感先。 



 Pro Long Wear眼線筆我自己都有用﹐都幾好畫同防水但畫內眼眼先差少少﹐都會溶。唇筆外型完全一樣﹐其實我覺得質地都有少少似。



 今次呢支係灰色﹐唔知幾時先會用呢!一畫即斷.... 大家用果買就記得扭返入D先畫。




收到嘅眼線筆係灰色,唇筆係橙啡色,而唇膏就係暖嘅鮮紅色Rita。



 先講下唇筆,個色其實我好少會用到,不過用黎打底用OK啦。其實唇筆個texture同Larger Than Life Eyeliner真係好似。易畫但一乾就難blend開。用來打底係OK的,因為比普通唇筆會更加long lasting,但前提係要搽好潤唇膏同埋搽上面嘅唇膏唔可以太乾。



新出唇膏有40隻色,好開心抽到紅色,因為一定會用得着,自己平時最少買嘅應該係nude色或橙橙啡啡既顏色。 





 首先,我好欣賞呢支新唇膏嘅新包裝,用嘅膠texture比舊唇膏感覺較易清潔及乾淨。另外唇膏蓋有磁石,唔怕會啪唔實個蓋。 唇膏顏色係Rita,比較warm嘅紅色,用落我曬黑咗嘅皮膚都幾好睇,不過就冇cool tone紅色咁pop同埋D牙睇落冇咁白。 



至於唇膏質地真係太好了,好軟好滑唔乾,輕輕搽一層已經好實色。冇用唇筆都唔易搽出界,亦冇化開嘅跡象。如果大家鍾意鮮艷嘅唇膏,可以去睇下同試用下﹐而我就想去買多幾支深色嘅顏色。



 我用左Nars的Shanghai Express及我最愛嘅MAC Ruby Woo作唔同紅色既比較。有比較之下更加覺得Audacious搽上手真係好滑同實色。顏色就好個人﹐我比較鍾意cool tone既紅。



-化妝分享-
最簡單的眼線+紅唇﹐少小胭脂﹐less is more。

粉底 - Makeup Atelier Paris Waterproof Foundation in FLW2Y + FLW5Y
碎粉 - By Terry Hyaluronic Hydra-Powder
眉毛 - KATE eyebrow pencil BR-1
眼線 - Maybelline Hyper Shape Liner
眼睫毛 - KATE lash maximizer white, Heroine Make long & curl mascara
Bronzer - NARS Laguna
胭脂 - Too Faced Sweetheart Perfect Flush Blush in Peach Beach







其實我係一個Nars fan屎,未學化妝之前已經買落一大堆五顏六色眼影。學化妝之後,買更加多,包括胭脂同bronzer,反而底妝產品比較少用。 可能因為成日化妝之後係Instagram post相都有tag及 @NARSissit,所以上個禮拜亦收到美國Nars寄來的郵件,感謝一路以來我對佢哋嘅支持。郵件裏面係一個胭脂同光影palette,雖然有兩隻色我已經有,但冇諗過佢地會由美國親自寄parcel俾我,所以好開心。






最後附上NARS Party既相。

 















 




  今次Nars products分享完畢。



  Follow me
  Blog   ♥   Facebook Page   ♥   Instagram



 

1 comment:

  1. I love your skin ! Looks so smooth and healthily
    you are very pretty girl

    ReplyDelete